شناسهٔ خبر: 11261354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد:

۴۰ هزار نفر در گیلان عهده دار برگزاری انتخابات هستند

رشت- رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از فعالیت ۴۰ هزار نفری در گیلان برای برگزاری‌ دهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد احمدی پور با بیان اینکه برای اخذ آرای مردم در هفتم اسفند ماه دو هزار و ۵۰۸ شعبه‌ اخذ رأی پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد دو هزار و ۱۶۱ شعبه ثابت و ۳۴۷ نیز شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه در این شعبه ها، پنج هزار و ۱۶ صندوق جمع آوری آرای مردم مستقر می‌شود، افزود: به منظور تسهیل در مشارکت مردم، تعداد صندوق‌های اخذ رأی سه درصد بیش‌تر از انتخابات مجلس نهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: همچنین ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و حفاظتی نیز کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

احمدی پور با بیان اینکه تمام اقدامات برای برگزاری مناسب انتخابات در گیلان پیش‌بینی و شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شده، تصریح کرد: تشکیل مستمر جلسات ستاد انتخابات استان و هدایت هیأت های اجرایی فرمانداری ها، ایجاد تعامل بین هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، مراقبت مستمر مباحث امنیتی مرتبط با انتخابات و بسترسازی برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم از جمله مهمترین اقدامات در راستای برگزاری هرچه پرشور برگزار کردن انتخابات پیش رو است.

وی هم چنین از برگزاری نشست‌های مختلف با احزاب و گروه های سیاسی، اصحاب رسانه و سمن ها، بسترسازی فضا برای بیان نقطه نظرات و دیدگاه های جریان های مختلف سیاسی، تمهید مقدمات اجرایی انتخابات اعم از امور پشتیبانی، فناوری اطلاعات، امکانات و ملزومات اداری، تهیه و توزیع اقلام انتخاباتی از قبیل صندوق اخذ رأی و برگه های تعرفه در جهت آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند ماه خبر داد.

نظر شما