شناسهٔ خبر: 11224284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

امام خامنه‌ای:

زن اسلامی دارای ایمان و عفاف و در اجتماع اثرگذار است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهم‌ترین بخش تربیت انسان است و در اجتماع اثرگذار است

صاحب‌خبر -

قانون- رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهم‌ترین بخش تربیت انسان است و در اجتماع اثرگذار است

به گزارش قانون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در آستانه سالروز ولادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از سراسر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به شرح زیر است:

* زن در منطق اسلام یک الگو و چارچوب کاملی دارد؛ زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهم‌ترین بخش تربیت انسان است، در اجتماع اثرگذار است، رشد علمی و معنوی دارد، مدیر کانون بسیار مهم خانواده است و مایه‌ی آرامش جنس مرد است.

** همه‌ی این‌ها در کنار خصوصیات زنانگی مثل لطافت، رقت قلب و آمادگی برای دریافت انوار الهی است. این الگوی زن اسلامی است.

* در مقابل، در تاریخ همیشه یک الگوی انحرافی وجود داشته است؛ امروز آن الگوی انحرافی، زن غربی است که خصوصیت او به‌جای همه‌ی خصوصیات برجسته و ممتازی که از زن اسلامی بیان کردیم، این است که بتواند نظر مردان را جلب کند و موجب التذاذ مرد شود. 

** لذا شاخصه‌ی زن غربی برهنگی است. می‌بینید که مرد باید در مراسم‌هایشان کاملاً پوشیده باشد و زن هرچه ممکن است عریان باشد. 

نظر شما