شناسهٔ خبر: 11211871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات ساری:

۲۳ نامزد انتخابات مجلس در مرکز مازندران رقابت می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات ساری با اشاره به تایید صلاحیت یک نامزد دیگر از حوزه انتخابیه ساری, گفت: ۲۳ نامزد انتخابات مجلس در مرکز مازندران رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ساری، اظهار داشت: تمامی مصوبات ستاد انتخابات، لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات و نماینده ویژه فرماندار تام‌الاختیار هستند، افزود: در روز اخذ رای، همکاری همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی می‌تواند در روند اجرای انتخابات تاثیرگذار باشد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به اینکه بخشداران هر روز گزارش تخلفات انتخاباتی را ارائه کنند، گفت:‌ ستاد امحا با حوزه حقوقی هماهنگ بوده و برای امحای تخلفات انتخاباتی با هم وارد شوند.

فرماندار ساری با بیان اینکه کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات، برنامه‌ها و اقدامات خود را به کمیته روابط‌ عمومی و تبلیغات، اعلام کنند، تصریح کرد: کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد انتخابات از اهمیت ویژه برخوردار است ضمن اینکه تاکنون هم عملکرد قابل توجهی داشته است.

حسین‌زادگان گفت: یک کاندیدای دیگر در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و یک نامزد از انتخابات مجلس خبرگان در مازندران انصراف داده است.

وی افزود: نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود به 23 نفر رسید و هفت نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما