شناسهٔ خبر: 11190227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان:

لیست کاندیداهای اصلاح طلبان در ۳ حوزه انتخابیه لرستان اعلام شد

خرم آباد - رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان لیست کاندیداهای اصلاح طلب در سه حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با به اعلام لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان اظهار داشت: پس از بررسی های صورت گرفته داراب گنجی از حوزه انتخابیه الیگودرز به عنوان کاندید مدنظر اصلاح طلبان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین محمد ابولفتحی و محسن روبخشان از حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان نیز به عنوان دو کاندید مورد حمایت شورای اصلاح طلبان لرستان اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان همچنین از معرفی مصطفی چراغی به عنوان کاندید مورد حمایت اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه پلدختر خبر داد.

رضایی گفت: شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان هنوز در رابطه با معرفی کاندیداهای مد نظر در حوزه انتخابیه دورود و ازنا،کوهدشت و رومشکان و دلفان و سلسله به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت رسمی شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان از آیت الله سید نقی شاهرخی و حجت الاسلام احمد مبلغی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در لرستان خبر داد.

بنابراین گزارش، پیش از این نیز شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان از محمد بیرانوند و بهزاد مومنی مقدم در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی اعلام حمایت کرده بود.

نظر شما