شناسهٔ خبر: 11177751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

همزمان با سراسر کشور، تبلیغات انتخاباتی ۶۸ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سراسر کشور، تبلیغات انتخاباتی ۶۸ داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، از بامداد امروز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفندماه، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد. 

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز، از ۲۲ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند به مدت ۱ ۴ روز ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و بیش از ۸۹۵ هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان، یک نماینده از حوزه انتخابیه بروجن، یک نماینده از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و یک نماینده از حوزه انتخابیه لردگان می باشد.  

انتهای پیام/

نظر شما