شناسهٔ خبر: 11164279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان گلستان اعلام شد

گرگان- شورای مرکزی اصلاح‌طلبان گلستان لیست ائتلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان، ظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، با بیان این که لیست نامزدهای اصلاح‌طلبان در استان گلستان تائید شده و به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز اعلام‌شده است، اظهار کرد: در انتخابات خبرگان رهبری نیز آیت‌الله نورمفیدی به دلیل موضوع وحدت مورد تائید ما است و با جدیت نیز از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: نباید آرمان‌گرایی داشته باشیم و باید با همه توان خود در انتخابات حضورداشته باشیم.

مهیمنی حضور نیافتن مردم در انتخابات را اتفاقات نامبارکی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل ما این بود که بخش زیادی از ابزار تصمیم‌گیری برای ورود کاندیداها در دست ما نیست و از ماه‌ها قبل به دنبال جلسه‌ای با اعضای شورای نگهبان استان گلستان بودیم اما این اتفاق هرگز روی نداد.

وی افزود: در این لیست غلامعلی شهمرادی از حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، غلامعلی کوهساری از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان و محمد تربتی نژاد از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا حضور دارند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان تصریح کرد: حوزه‌های انتخابیه گنبدکاووس و بندر ترکمن، بندرگز، کردکوی و گمیشان هنوز نامزد مورد تائید را اعلام نکرده‌اند و حوزه علی‌آباد کتول نیز نامزدی ندارد، در حوزه انتخابیه گرگان یک نفر دیگر باید معرفی شود که منتظریم تا ریش‌سفیدان شهرستان آق‌قلا در مورد کاندیدای موردنظر ائتلاف کرده و به ما معرفی کنند.

دبیر شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان نیز در این جلسه گفت: تعریف ما از انتخابات حضور آگاهانه و آزاد همه نامزدها است و آن را برابر با حق‌الناس می دانیم.

احسان مکتبی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بر اساس اعتقادی که دارند خود را میراث دار شهدا می‌دانند و با همین باور وارد انتخابات شدند و خود را نیز مقید به رعایت قوانین این بازی می‌دانند.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین کارکرد شورا اصلاح‌طلبان استان گلستان پیگیری بنیان‌گذاری ساختاری مدنی بود و ما به‌هیچ‌عنوان به دنبال حذف و شکست دیگران نیستیم.

نظر شما