شناسهٔ خبر: 11149803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاد حوزه و دانشگاه:

حضور حداکثری مردم در انتخابات صیانت از نظام اسلامی است

ساوه- استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات، نشانگر پایداری ملت در برابر توطئه های دشمن و صیانت از نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی سه شنبه در مسجد انقلاب شهر ساوه در جمع مردم این شهر اظهار داشت: این انقلاب و نظام اسلامی همواره با پایداری و مقاومت مردم و ایثارگری های آنان به ثمر نشسته است.

وی افزود: به سبب همین مقاومت، ایثار و بصیرت و همچنین پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در منطقه و دنیا شناخته می شود.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شیوه ای متعالی از مردم مداری و مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد که در آن حکومت دینی و مردمی تجلی می یابد و این الگو امروز از سوی بسیاری از مردم کشورهای منطقه پیگیری می شود.

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که اخیرا قدرت نظام اسلامی را به خوبی به متجاوزگران نشان داد ماجرای دستگیری تفنگداران امریکایی در خلیج فارس توسط نیروهای سپاه بود که در حقیقت این مساله مقاومت و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان و غرب ثابت کرد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: امام خمینی (ره) الگوی  صبر و استقامت و پایداری بود که پس از سال ها مبارزه به ظلم و ستم طاغوت توانست این انقلاب را به ثمر برساند و امروز نیز با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی هر روز بیش از پیش قدرت می گیرد.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی افزود: رهنمودهای مدبرانه و آینده نگرانه مقام معظم رهبری همواره توطئه ها و فتنه هایی که دشمن علیه نظام اسلامی برنامه ریزی کرده بود را بر هم زده و به پشتوانه ولایت فقیه این فتنه ها خنثی و بی اثر شده است.

وی با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: مردم با آگاهی تلاش کنند مناسب ترین شخص و افرادی که بیش از سایرین به ولایت فقیه وفادار بوده و در همه حال پشتیبان ولایت هستند را انتخاب کنند.

نظر شما