شناسهٔ خبر: 11097199 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در شش حوزه انتخابیه کرمان مشخص شدند

کرمان - ایرنا - سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمان گفت: نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در شش حوزه انتخابیه این استان مشخص و معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

حاجی محمد تکلوزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شورا پس از چندین جلسه بحث و بررسی و با توجه به نظر شورای اصولگرایان شهرستان ها و مذاکره با تعدادی از داوطلبان اصولگرای حوزه های انتخابیه استان به منظور ایجاد وحدت بیشتر، نظر نهایی و نامزدهای منتخب خود را اعلام می کند.
وی گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمان تاکنون در حوزه های انتخابیه 'بافت، رابر و ارزوئیه'، 'بم، ریگان، فهرج و نرماشیر'، 'رفسنجان و انار'، 'زرند و کوهبنان'، شهربابک و حوزه انتخابیه 'کرمان و راور' نامزدهای خود را معرفی کرده است.
وی اظهار کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان کرمان نامزدهای خود را در سایر حوزه های انتخابیه استان کرمان به زودی اعلام می کند.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان کرمان افزود: اهمیت انتخابات هفتم اسفند سال جاری با توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به نفوذ بیگانگان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف استکبار جهانی نفوذ در مجامعی مانند انتخابات است گفت: مردم باید با حضور خود پای صندوق رای معادلات دشمن را به هم بزنند.
تکلوزاده بیان کرد: هوشیاری مردم برای نقش بر آب کردن نقشه های دشمن در موعد برگزاری انتخابات اصلی اساسی و مهم است.
وی گفت: مردم باید خصوصیات نامزدهای مورد نظر خود را با معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تطبیق دهند.
سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان تصریح کرد: مردم نامزدهایی را انتخاب کنند که حافظ منافع نظام و اسلام و در برابر بیگانگان نفوذناپذیر باشند.
وی گفت: اقتدار و استحکام نظام به پشتوانه مردم است و ملت ایران در تمامی انتخابات گذشته بسیار قدرتمند و با استحکام در صحنه بوده است.
شورای نگهبان پایان وقت امروز دوشنبه 26 بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به وزارت کشور اعلام می کند.
تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن آغاز می شود.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.
مردم استان کرمان با 9 حوزه انتخابیه اصلی سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
3029/3028

نظر شما