شناسهٔ خبر: 11073731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نامزدهای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در مجلس خبرگان رهبری در اردبیل معرفی شدند

اردبیل- ایرنا- دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل از مشخص شدن نامزدهای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان درپنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

هوشنگ نامدار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به این که آیت الله سید حسن عاملی و آیت الله سید صادق محمدی جزه ای نامزدهای مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می باشند شورای ائتلاف اصولگرایان اردبیل هم آنها را به عنوان نامزدهای مورد حمایت خود در این استان معرفی کرده است.
وی افزود: علاوه بر احزاب و تشکیلات اصولگرا، افراد خوشنام، معتمد، ارزشی و نخبگان نیز در ائتلاف اصولگرایان استان عضو هستند و پس از جلسات متعدد با نامزدهای اصولگرای استان در نهایت این ائتلاف به این جمع بندی رسیده است.
در استان اردبیل آیت الله سید حسن عاملی ، آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه کران و آیت الله سید صادق محمدی جزه ای سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.
استان اردبیل با یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هشت نفر در استان اردبیل نامزد انتخابات شده بودند که یک نفر از آنها انصراف و صلاحیت پنج نفر دیگر احراز نشد.
آیت الله سید صادق محمدی جزه ای از حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات شده بود که حوزه انتخابیه خود را به استان اردبیل تغییر داد.
6130/6016

نظر شما