شناسهٔ خبر: 11068647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی:

نشست نقش رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود

بجنورد - رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری نشست نقش رسانه‌ در حضور حداکثری و بایدها و نبایدهای انتخاب از نگاه نهج البلاغه در بجنورد خبرداد.

صاحب‌خبر -

محسن زاهد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه جاری، نشست نقش رسانه در حضور حداکثری و بایدها و نبایدهای انتخاب از نگاه نهج البلاغه روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه دربجنورد بر گزار می‌شود.

وی افزود: این نشست با رویکرد بررسی نقش رسانه‌های استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد و قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران و اصحاب رسانه‌های استان به عنوان میزبانان دراین نشست حضور دارند، افزود: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان، دبیر ستاد انتخابات استان و رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی از دیگر میهمانان این نشست خواهند بود.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که خود پیش زمینه خلق حماسه ۷ اسفند ماه است، تصریح کرد : مردم ولایتمدار خراسان شمالی بار دیگر همانطور که در ۲۲ بهمن ۹۴ نشان داند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و رهبر انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از منشور اخلاقی انتخاب اصلح و شایسته از نگاه نهج البلاغه خاطر نشان کرد : یکی از مهم‌ترین رویکردهای رسانه درانتخابات پیش رو بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در راستای حضور حداکثری و انخاب اصلح با بیان معیارهای آن است.

وی گفت: در این منشور پنج باید و ۱۰ نباید قبل از انتخاب و هفت معیار شایستگی‌های فردی و ۱۲ معیار شایستگی‌های شخصیتی و ۹ باید و ۹ نباید شایستگی‌های رفتاری از نگاه نهج‌البلاغه با همکاری موسسه نهج‌البلاغه استان رونمایی می‌شود.

 

نظر شما