ایسنا- موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانیاش در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که از این که در بهار به ایران سفر میکند،خرسند است.وی افزود: اکنون آماده سرمایهگذاری همه جانبه در روابط دوجانبه با ایران هستیم. در بهار آینده هیأت بزرگی را شامل اعضای کمیسیون اروپایی برای گفتوگو درباره روابط اروپا و ایران به این کشور خواهم برد.وی در بخش دیگری از سخنانش به توافق هستهای اشاره کرد وگفت:در این مذاکرات، هیچ یک از طرفین از خطوط قرمز خود عقبنشینی نکردند و همه به نتیجه موردنظر خود دست یافتند.
اروپا
موگرینی: با هیئت بزرگی به تهران می روم
صاحبخبر -