شناسهٔ خبر: 11060971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سخن‌گوی شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان اردبیل:‌

لیست ائتلاف اصولگرایان در اردبیل اعلام شد

دبیر و سخنگوی شورای عالی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل گفت: با توجه به نهایی شدن لیست کاندیداهای اصولگرا در استان اردبیل برای انتخابات مجلس دهم آنها را به مردم معرفی کردیم.

صاحب‌خبر -

هوشنگ نامدار دبیر و سخن‌گوی شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های اصول‌گرا لیست خود را در پنج حوزه انتخابیه تکمیل کرد تا با ارائه آن زمینه برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس دهم و انتخاب گزینه‌های اصلح فراهم آید.

وی افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ما از کاندیداها در لیست نهایی خود صدیف بدری، ‌مصطفی افضلی‌فرد و منصور حقیقت‌پور را تعیین و معرفی کردیم.

دبیر و سخن‌گوی شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل ادامه داد: از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار امیدعلی رعنایی، از حوزه انتخابیه گرمی ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بشیرخالقی، از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر محمود عباس‌زاده به عنوان لیست ائتلاف اصول‌گرایان در استان اردبیل معرفی شدند.

نامدار بیان کرد: با نهایی شدن و اعلام لیست ائتلاف اصول‌گرایان انتظار می‌رود صحنه انتخابات گرم و پرشوری را در هفت اسفند با مشارکت حداکثری مردم شاهد باشیم و همه گروه‌های اصول‌گرای استان به این اسامی و حمایت از آنها احترام گذاشته و نسبت به این ائتلاف نظر مساعد و همراهی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/62001/ش20/ظ1004

http://fna.ir/YMTDJF

نظر شما