شناسهٔ خبر: 11057784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

وزرای خارجه ایران و آمریکا دیدار کردند

صاحب‌خبر -
روز نو :
وزرای امور خارجه ایران و امریکا در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار کردند.

محمدجواد ظریف و جان کری، وزرای امور خارجه ایران و امریکا امروز در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار و به رایزنی پرداختند.

طرفین در این دیدار در رابطه با چگونگی اجرای برجام گفت‌وگو کردند.