شناسهٔ خبر: 10963315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار اصفهان:

تا کنون ۱۵ میلیارد تومان در ورزشگاه نقش‌جهان هزینه شده است

استاندار اصفهان گفت: با حمایت مسئولان مختلف و شرکت فولاد مبارکه، تا کنون ۱۵ میلیارد تومان در ورزشگاه نقش‌جهان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رسول زرگرپور ظهر امروز در جلسه بررسی روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان که در این ورزشگاه برگزار شد اظهار داشت: باید بگویم که تا پیش از ورود دستگاه‌های مختلف به این ورزشگاه، تلاش کمتری براس ساخت آن صورت می‌گرفت اما امروز همه دستگاه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که کار صورت گرفته و تفویض مدیریت آن به شرکت فولاد مبارکه، کار درستی بود.

وی افزود: به هر حال این ورزشگاه یکی از مطالبات اصلی و جدی مردم به شمار می‌رفت و مطالبه اصلی و جدی مسئولان ورزشی استان نیز بود.

استاندار اصفهان درباره رقم‌های هزینه شده در این ورزشگاه خاطرنشان کرد: امسال تا کنون نزدیک به 15 میلیارد تومان در ورزشگاه نفش‌جهان هزینه شده و امیدوار هستیم که بودجه‌های مورد نیاز ورزشگاه در آن هزینه شود.

وی تصریح کرد: در جلسه قبلی دو قول از سوی ما و مسئولان حاضر داده شد. قول ما این بود که نگران منابع مالی نباشید و از نظر پول همه اقدامات لازم انجام می‌شود.

زرگرپور افزود: قول فولاد مبارکه نیز این بود که کاسه ورزشگاه نقش‌جهان تا آخر امسال و زمین چمن ورزشگاه نیز تا خرداد سال آینده تکمیل شود که فعلاً قول نخست آنها در حال انجام است و خوشحال هستم که این اتفاق صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: همه باید کاری کنند که نسل جوان پیش از گذشته به ورزش گرایش پیدا کنند زیرا در صورت افزایش توجه به ورزش، بخش عمده مشکلات اجتماعی ما نیز برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: باید بگویم که ورزشگاه نقش‌جهان آبروی کشور به شمار می‌رود و امیدوار هستم که اثرات مثبت تکمیل این ورزشگاه، در آینده مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما