شناسهٔ خبر: 10923291 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پورابراهیمی به تسنیم خبر داد

ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم به مجلس تا پایان سال/بررسی بودجه ۹۵ پس از نوروز

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ از ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم ازسوی دولت به مجلس تا پایان امسال خبر داد و گفت: لایحه بودجه سال آینده پس از نوروز ۹۵ در مجلس بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد رضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه 95 در مجلس، گفت: براساس برنامه زمانبندی، بررسی لایحه بودجه سال آینده از سوی نمایندگان نهایی شده و در این هفته می‌بایست پیشنهادات‌شان را به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.

وی به تعطیلی 3 هفته‌ای مجلس به دلیل برگزاری انتخابات در روز هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: تاکنون کمیسیون تلفیق بودجه 95 فقط یک جلسه تشکیل داده که جلسه بعدی آن در روز 9 اسفند و پس از برگزاری انتخابات خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در ادامه، اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پس از انتخابات لایحه بودجه 95 را در 3 شیفت کاری در کمیسیون تلفیق بودجه 95 بررسی کنیم.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی لایحه بودجه 95 پس از عید نوروز در دستورکار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و طبق توافقی هم که بین دولت و مجلس صورت گرفته، مقرر شده دولت لایحه بودجه چند دوازدهم را پیش از پایان سالجاری به مجلس تقدیم کند.

انتهای پیام/

نظر شما