به گزارش تسنیم یک مقام آگاه شرکت ملی نفت گفت: ایران خواستار دریافت میلیاردها دلار از بدهی های نفتی خود از هند و دیگر مشتریان نفتی اش به یورو شد و در حال فروش محموله های جدید خود به یورو است تا به این طریق وابستگی خود به دلار آمریکا را بعد از لغو تحریم ها کاهش دهد. با این حال، عاصمیپور مشاور وزیر نفت در گفتوگو با اقتصادنیوز، عنوان کرد: این مساله یک حرف بیپایه و اساس و مانند شعار است.
نفت
حذف «دلار» از معاملات نفتی و تکذیب آن
صاحبخبر -
به گزارش تسنیم یک مقام آگاه شرکت ملی نفت گفت: ایران خواستار دریافت میلیاردها دلار از بدهی های نفتی خود از هند و دیگر مشتریان نفتی اش به یورو شد و در حال فروش محموله های جدید خود به یورو است تا به این طریق وابستگی خود به دلار آمریکا را بعد از لغو تحریم ها کاهش دهد. با این حال، عاصمیپور مشاور وزیر نفت در گفتوگو با اقتصادنیوز، عنوان کرد: این مساله یک حرف بیپایه و اساس و مانند شعار است.
∎
به گزارش تسنیم یک مقام آگاه شرکت ملی نفت گفت: ایران خواستار دریافت میلیاردها دلار از بدهی های نفتی خود از هند و دیگر مشتریان نفتی اش به یورو شد و در حال فروش محموله های جدید خود به یورو است تا به این طریق وابستگی خود به دلار آمریکا را بعد از لغو تحریم ها کاهش دهد. با این حال، عاصمیپور مشاور وزیر نفت در گفتوگو با اقتصادنیوز، عنوان کرد: این مساله یک حرف بیپایه و اساس و مانند شعار است.