شناسهٔ خبر: 10920288 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

موسیقی

اجرای سالار عقیلی در تلویزیون

صاحب‌خبر -
برنامه «ملت ایران» با حضور سالار عقیلی و اجرای زنده سه قطعه توسط او که تازه از تور کنسرت‌های اروپا بازگشته است، به خبرهایی درباره ممنوع‌التصویری این خواننده در تلویزیون به کل پایان داد. به گزارش ایسنا، «ملت ایران» برنامه‌ای است که در ایام دهه فجر از تلویزیون پخش می‌شود و در برنامه روز پنج شنبه، 15 بهمن که از شبکه جهانی جام جم روی آنتن رفت، با اجرای زنده توسط سالار عقیلی همراه بود و او با گروه نوازندگان خود، سه قطعه را اجرا کرد. این برنامه که ساعت 21:30 روز پنج شنبه پخش شد، در ساعات 5:30 بامداد و 13:30 روز جمعه 16 بهمن نیز دوباره در جدول پخش قرار داشت. اجرای دو قطعه «خوشه‌نشین» و «وطن» و یک دکلمه وطنی توسط سالار عقیلی در یک برنامه تلویزیونی نشانگر این است که تلویزیون هیچ ممنوعیتی برای پخش تصویر و صدای عقیلی تعیین نکرده است؛ ضمن این که به رغم شایعه‌ها، پخش صدای عقیلی در تیتراژ سریال «معمای شاه» نیز هیچ زمان قطع نشد.حضور سالار عقیلی در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای طی روزهای اخیر حاشیه‌هایی را برای وی به همراه داشت. این حواشی در ادامه با انتشار نامه‌ای توسط این هنرمند پایان یافت و قرار است سالار عقیلی در جریان جشنواره موسیقی فجر هم اجرا داشته باشد.
 

برچسب‌ها: