شناسهٔ خبر: 10908894 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

حضرتی:اصلاح طلبان برای تهران لیست 30نفره ارایه می کنند

مسئول کمیته رسانه و تبلیغات شورای ائتلاف اصلاح طلبان تهران: ارائه لیست اصلاح طلبان در انتخابات آتی را منوط به اعلام نهایی نتیجه بررسی صلاحیت ها در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم برای شهر تهران لیست 30 نفره ارائه کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، الیاس حضرتی روز شنبه در گفت و گویی افزود: اصلاح طلبان منتظرند که نتیجه بررسی صلاحیت ها در هیات مرکزی نظارت اعلام شود که پس از آن لیست نامزدها ارائه می شود.

وی ادامه داد: 24 ساعت پس از اعلام نتیجه بررسی ها لیست اصلاح طلبان تقدیم می شود.

مسئول کمیته رسانه و تبلیغات شورای ائتلاف اصلاح طلبان تهران تصریح کرد: تلاش می شود این لیست متشکل از چهره های شاخص باشد اما در صورتی که این افراد تایید صلاحیت نشوند از دیگر چهره های علمی که امکان قرار گرفتن آنها در لیست مهیا باشد استفاده می کنیم.

حضرتی یادآور شد: سرلیست اصلاح طلبان پیش از این هم محمد رضا عارف بود، چهره های شاخص در اولویت است اما در صورت نبود چهره های شاخص از چهره های علمی سیاسی و ناشناخته هم استفاده می شود.

وی در پیش بینی خود از میزان موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی گفت: پیش بینی می کنیم با مشارکت قوی مردم موفقیت بیشتری به دست آوریم و همه اینها به مشارکت مردم بستگی دارد.

نظر شما