شناسهٔ خبر: 10906857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اسامی رد یا تایید صلاحیت شدگان داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، شورای نگهبان اعلام کرد لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بامداد امروز(شنبه) به وزارت کشور ارسال شد.

تا کنون لیست اسامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اختیار فرمانداری‌ها قرار نگرفته است.

در این میان گمانه زنی های رسانه ای و اخبار در شبکه های مجازی مبنی بر رد یا تایید صلاحیت شدگان داوطلبان مجلس شورای اسلامی دست به دست می شود. در ادامه برخی از مهمترین اخبار مربوط انتخابات مجلس شرای اسلامی و تایید صلاحیت ها آورده می شود:

- کمال‌الدین پیرموذن در کانال شخصی تلگرامش نوشت: پسندم آنچه را جانان پسندند، ببخشید بر من عزیزان، اطلاع رسانی تلفنی یکی از معاونین وزیرکشور واقعیت نداشته و اینجانب کماکان رد صلاحیت شده‌ام.

- حجت‌الاسلام حمید رسایی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: خبر رد صلاحیتم را در رسانه دیدم به قرآن رجوع کردم این آیه (آیه شماره 90 سوره یوسف) آمد، راضی‌ام به رضای خالقم.

- خبرها حاکی از آن است که علی مطهری نماینده کنونی مجلس تایید صلاحیت شده است.

- ایلنا نوشت، محسن هاشمی، فاطمه هاشمی فرزندان آیت‌الله هاشمی نیز از دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب هستند که صلاحیت آنها تایید نشده است.

- داریوش قنبری نماینده ادوار مجلس نیز از رد صلاحیت خود به ایلنا خبر داد و گفت بر اساس خبری که فرمانداری ایلام به دست وی رسیده است، صلاحیتش تایید نشده است.

- کانال تلگرامی اصلاح طلبان از تایید صلاحیت الیاس حضرتی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد خبرداده است.

- بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، حجت‌الاسلام محسن رهامی و فاطمه راکعی ردصلاحیت‌شده‌ها هستند.

- حسین نقاشی از اعضای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نیز رد صلاحیت شد.

- صلاحیت سید محسن علوی فرزند سید محمود علوی فرزند وزیر اطلاعات رسما تایید شد .

201/201

نظر شما