شناسهٔ خبر: 10737952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حواشی شهرآورد اهواز؛

فولاد فاتح شهرآورد اهواز/فولادی ها همچنان والی را تشویق می کنند

اهواز - فولاد خوزستان با ارائه یک بازی خوب و شکست استقلال خوزستان، فاتح شهرآورد اهواز در لیگ برتر لقب گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز جمعه تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان برگزار کننده شهرآورد اهواز در ورزشگاه الغدیر بودند که این بازی در نهایت با برتری فولادی ها به پایان رسید.

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: فرناندو خسوس، جلال عبدی، محمد طیبی، موسی کولی بالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری (۶۱- فیلیپه برتولدو)، حسن بیت سعید (۸۱- فرشاد جانفزا)، روح الله سیف اللهی (۷۲- امید سینگ) و رحیم زهیوی وارد میدان شد.

* فولاد خوزستان نیز در این بازی با ترکیب: علیرضا سلیمی، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده (۶۴- حسین ابراهیمی)، محمود مطلق زاده (۴۶- اسماعیل شریفات)، ساسان انصاری و مهرداد بایرامی (۸۰- دورگ کوئه ماها) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* از این بازی که حدود پنج هزار نفر دیدن کرده بودند، ماتیاس چاگو در دقیقه ۸۲ برای فولاد گلزنی کرد و سه امتیاز با ارزش به اندوخته های این تیم اضافه کرد.

* این بازی را محمدرضا اکبریان با کمک سعید قاسمی و جلیل شعرانی سوت زد و در این بازی به جلال عبدی، عقیل کعبی و امید سینگ از استقلال کارت زرد نشان داد.  

* لئونارد مساریچ مدافع کروات فولاد خوزستان که تنها بازیکن ثابت و بدون تغییر این تیم در ۱۷ دیدار قبلی لیگ برتر بوده، در ترکیب فولاد مقابل استقلال خوزستان قرار ندارد و نام این بازیکن در بین بازیکنان ذخیره فولاد در این دیدار هم دیده نمی شود.

* طبق اعلام مسئولان تیم فوتبال فولاد خوزستان، لئونارد مساریچ دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان غایب بود.  

* این بازی با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت کریم بشکار پیشکسوت فوتبال خرمشهر و فیصل منابی پیشکسوت فوتبال حمیدیه آغاز شد.

* سکوهای استادیوم در دو نیمه مساوی بین هواداران استقلال و فولاد تقسیم شده بود تا تداخلی بین محل استقرار هواداران دو تیم به وجود نیاید.

* در دقیقه چهارم مسابقه، هواداران تیم فولاد خوزستان اقدام به تشویق ایوب والی بازیکن محروم این تیم کردند.

* مهرداد جماعتی پس از ۱۰ هفته بار دیگر به عنوان کاپیتان تیم فولاد خوزستان، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.  

* احمد عبدالله زاده، مهدی بدرلو، اکبر ایمانی و ساسان انصاری بازیکنان فولاد خوزستان به سمت ویسی رفتند و رخصت گرفتند.

* مهرداد جماعتی کاپیتان اصلی فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم پس از دو بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی فولاد برگشته و البته بازوبند کاپیتانی تیم سرخ پوش اهواز را هم بر بازو دارد. این بازیکن پس از محرومیت ایوب والی به عنوان کاپیتان این تیم معرفی شد اما از هفته هفتم فصل جاری، لئونارد مساریچ به عنوان کاپیتان اول فولاد و مهدی بدرلو و امید خالدی به عنوان کاپیتان های دوم و سوم این تیم معرفی شده بودند.

* اسماعیل شریفات که در نیمه اول روی نیمکت نشسته بود، از ابتدای نیمه دوم در میان تشویق شدید هواداران فولاد خوزستان وارد میدان شد.

* هواداران فولاد خوزستان در جریان نیمه دوم با تشویق کوئه ماها خواستار حضور این بازیکن در میدان شدند که این اتفاق سرانجام در دقیقه ۸۰ افتاد و کوئه ماها جانشین بایرامی شد.

* ماتیاس چاگو برای دومین بار در این فصل برای تیم فولاد خوزستان گل سه امتیازی به ثمر رساند.

* هواداران فولاد خوزستان پس از پیروزی این تیم به پایکوبی پرداختند و پیروزی این تیم را جشن گرفتند.

* یوسف وکیا، امین جهان کهن، رضا احمدی، مساریچ از فولاد و ادواردو و مهدی زبیدی از استقلال خوزستان بازی را از سکوها نگاه کردند.

* امید سینگ و فیلیپه برتولدو دو خرید جدید ابی های خوزستان در ترکیب استقلال خوزستان قرار ندارند.

* فولاد که در نیم فصل اول ۹ شکست را در کارنامه خود دارد در چهارمین بازی متوالی نیز شکست نخورد تا لیگ را با اعتماد به نفس بیشتری دنبال کند. در عین حال استقلال خوزستان که شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید دومین باخت خود را هم دشت کرد.

نظر شما