به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، اپراتور دوم ارتباطی اعلام کرده با هدف بهبود خدمترسانی به مشترکان شبکه تلفن همراه و باندپهن، 182 مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در استانهای تهران، قزوین، مرکزی، قم، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، مازندران و گلستان افتتاح شد تا تعداد مراکز خدمات مشترکان ایرانسل در سراسر ایران به 224 مرکز افزایش یابد.
در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبتنام انواع سیمکارتها و مودمهای نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، تعویض سیمکارت، پیگیری دریافت سیمکارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکان تلفن همراه، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا و MMS، بستههای تشویقی و آهنگ پیشواز و ثبت و پیگیری مشکلات ناشی از آنتندهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه میشود.
انتهای پیام/
∎
نظر شما