شناسهٔ خبر: 1040139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اعزام "سفیران کرامت" به نقاط مختلف کشور

مدیرکل تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از اعزام هیئت های "سفیران کرامت" به نقاط مختلف کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی دهه کرامت، گفت: آنچه در این شورا و آستان مقدس حضرت ممعصومه(س) به عنوان رویکرد اصلی پیگیری می شود، برگزاری مردمی این آیین بزرگ است.

 وی با بیان این که آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بصورت محتوایی از برگزاری جشن های دهه کرامت حمایت می کند، افزود: مردمی شدن جشن های دهه کرامت دربردارنده تأثیرات گسترده اجتماعی و دینی است.

 حجت الاسلام صادقی در ادامه با تأکید بر این که آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) باید در جشن های دهه کرامت نسبت به سال های گذشته توسعه کیفی و کمی داشته باشد، افزود: آستان مقدس بیش از آنکه خود وارد برنامه های اجرای شود، باید برنامه های جاری را از  نظر محتوایی تقویت سازد.

 وی در ادامه اعزام "سفیران کرامت" را از جمله برنامه های محتوایی از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) معرفی کرد و گفت: سفیران کرامت، شامل خادمان بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) هستند که گروه هایی از آنها در داخل شهر، برخی داخل استان و برخی نیز در سایر استان های حضور می یابند و فضای معنوی خاصی را در سالروز ولادت بانوی کرامت ایجاد می کنند.

 مدیر کل تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور "سفیران کرامت" در استان های کردستان، گیلان، مرکزی، زنجان، بوشهر، فارس و خراسان رضوی، گفت: زیارت امامزادگان، حضور در گلزار شهدا، شرکت در محافل جشن دهه کرامت، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران، حضور در خانه سالمندان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اهدای بسته های تبرکی حرم  مطهر، اجرای مسابقات فرهنگی، اهدای هدیه به اسامی فاطمه و معصومه و اهدای پرچم حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله برنامه های "سفیران کرامت" است.

انتهای پیام

نظر شما