شناسهٔ خبر: 10397937 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

هوای تهران دوباره ناسالم شد

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان، محمد رستگاری در گفت‌وگو با تسنیم، عدد شاخص آلایندگی در پایتخت را 110 عنوان کرد که نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای گروههای حساس، سالمندان، زنان و کودکان است.   

 
وی ادامه داد: بیشترین عدد شاخص‌های آلودگی هوا مربوط به ایستگاه قائم با عدد 146 بوده است که این اعداد حکایت از ناسالم بودن هوای پایتخت برای گروههای حساس دارد.

 
در حالی که به لطف باد و باران الهی مردم تهران چند روزی هوای سالم را تنفس کردند هوای پایتخت از روز سه‌شنبه باز هم برای گروههای حساس ناسالم شد.