شناسهٔ خبر: 10303635 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بازگشت آلاینده های به آسمان پایتخت

صاحب‌خبر -
روز نو :
کیفیت هوای پایتخت نشینان با شاخص کیفی 107  روز گذشته دوباره در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت . 
هفته گذشته کیفیت هوای تهران در شرایط سالم و پاک قرار داشت اما درروزپایانی هفته با وجود تعطیلی شهر وکاهش بار ترافیکی درمعابر پایتخت دوباره ذرات 5/2 میکرون مرزسالم را ردکرده ووضعیت هوا به شرایط نا سالم رسید. 
دراین شرایط سالمندان، کودکان و بیماران قلبی، ریوی و تنفسی باید از حضور در فضای آزاد در مواقع غیر ضروری خودداری کنند.
هفته گذشته  پس از پایداری آلاینده ها در هفته پایانی پاییز و دهه اول دی ماه آسمان تهران آبی شد و شهروندان 2 روز پاک را در روزهای 13 و 14 دی ماه تجربه کردند .  

برچسب‌ها: