شناسهٔ خبر: 10215285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جهانگیری: سعودی‌ها از قطع رابطه با ایران ضرر می‌کنند

فارس

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند است، گفت: به سعودی‌ها نصیحت می‌کنم دست از کارهای خرابکارانه خود بردارید و این شما هستید که در قطع رابطه با ایران ضرر می‌کنید.

صاحب‌خبر -

صراط:  معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند است، گفت: به سعودی‌ها نصیحت می‌کنم دست از کارهای خرابکارانه خود بردارید و این شما هستید که در قطع رابطه با ایران ضرر می‌کنید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در سی‌امین دوره انتخاب ومعرفی نمونه‌های محلی بخش کشاورزی با بیان اینکه ایران کشور قدرتمند منطقه است، گفت: به سعودی‌ها نصیحت می‌کنم دست از کارهای خرابکارانه خود بردارید و دست از کارهای عجولانه بی منطق و احساسی و دور از مدیریت بردارد و این شما هستید که در قطع رابطه با ایران ضرر می‌کنید.

جهانگیری ادامه داد: ببینید در ٣ ماه گذشته چه آشوب‌هایی در منطقه بپا کردید، این کارتان در راه اندازی گروه‌های تروریستی جز بهم ریختن منطقه جز به آشوب کشیدن دارایی‌های مردم سوریه و عراق چه نتیجه‌ای دربرداشت.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: اقداماتتان در یمن جز نابود کردن مردم و زیرساخت‌های آن کشور، همینطور اقداماتی که در بحرین و همچنین شهید کردن یک روحانی مجاهد انجام دادید، این رفتارها چه نتیجه‌ای داشت.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این هم از کار عجولانه دیگرتان که باید بدانید این شما هستید که در قطع رابطه با ایران ضرر می‌کنید، ایران کشور بزرگ منطقه است و باید با بزرگی با آن رفتار کنید وقتی ایران با خویشتن داری با شما رفتار می‌کند یاد بگیرید و مدیران کاربلد خود را بر سرکار بگذارید.

برچسب‌ها:

نظر شما