شناسهٔ خبر: 10196064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

اتحادیه جهانی زنان مسلمان اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

اتحادیه جهانی زنان مسلمان از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان خواسته است با پرهیز از رفتار دوگانه در قبال این جنایت موضعگیری و محکوم کردن آن به وظیفه خود عمل کنند.

صاحب‌خبر -
اتحادیه جهانی زنان مسلمان اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

 
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) در  این بیانیه آمده است: « مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا » ( الاحزاب ، 23)
  از ميان مؤمنان مردانی هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.

این بیانیه با محکوم کردن جنایت ننگین عربستان سعودي در اعدام شیخ نمر باقر النمر می افزاید مسئولیت مستقیم این عملكرد متوجه آمریکا و هم پیمانان آن است که به صورت مستقیم از رژیم سعودی حمایت می کنند و بر جنایات بزرگ این رژیم علیه مردم خود و ملت های منطقه سرپوش گذاشته و از تجاوزگری آن حمایت می کنند.

اتحادیه جهانی زنان مسلمان در ادامه از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان خواسته است با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبعانه به موقع موضعگیری و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل کنند.

این اتحادیه همچنین این مصیبت عظیم را به خانواده شهید آیت الله نمر باقر النمر و نیز تمام امت اسلامی تسلیت گفته و برای روح این شهید که در راه مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقیقت مجاهدت می کرد، از خداوند متعال علو درجات مسئلت کرده است.

 

نظر شما