شناسهٔ خبر: 10168583 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله خاتمی در گفتگو با مهر:

اعدام شیخ نمر گریبان آل سعود را خواهد گرفت

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: جنایت اعدام شیخ نمر درسلسله جنایات زنجیره ای این آل خیانت است. تردیدی ندارم که این خونهای پاک گریبان آل سعود را خواهد گرفت و آنهارا از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد هدف اعدام شیخ نمر توسط آل سعود و تبعات این اقدام گفت: جنایت اعدام شیخ نمر در سلسله جنایات زنجیره ای این آل خیانت است این خاندان از اولین روز وحشی گری اش تا حالا کارش جنایت و غارت بوده است. جنایاتشان در یمن به عنوان لکه ننگ ابدی این رژیم در جهان ثبت شده است.

وی افزود: جنایات آنها در منا که قلوب مسلمانان را جریحه دارکرد به عنوان لکه ننگی تا ابد برای آنها همیشه باقی است. این جنایت هم در راستای همان جنایت است. تردیدی ندارم که این خونهای پاک گریبان آل سعود را خواهد گرفت و خفه شان خواهد کرد و آنها را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

خاتمی عنوان کرد: از جهان اسلام انتظار می رود که خروش بیاورند و در حد توانشان این رژیم جنایتکار مفتضح را بیش از گذشته مفتضح ترکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال این اقدام عربستان عنوان کرد: انتظار آن است که دستگاه دیپلماسی ما در این رابطه موضع شایسته ای در شأن ملت اسلامی مان بگیرد.

نظر شما