شناسهٔ خبر: 10007864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بابلسر:

۱۵ داوطلب انتخابات مجلس در بابلسر و فریدون کنار ثبت نام کردند

بابلسر - فرماندار بابلسر گفت: تاکنون ۱۵ نفر برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار ثبت‌نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سید علی اسد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از این تعداد در پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی سه کاندیدا با حضور در فرمانداری بابلسر تا به این لحظه ثبت‌نام کرده‌اند و بدین ترتیب و با احتساب ثبت‌نام ۱۲ کاندیدا تا پایان روز چهارم در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار، تاکنون ۱۵ نفر جهت شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار نام‌نویسی کردند.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش آماری سامانه جامع انتخابات، ترکیب سنی داوطلبین مجلس دهم شامل چهار نفر در رده سنتی ۳۰ تا ۳۵ ساله، پنج نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ ساله، دو نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰، دو نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ و دو نفر نیز در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال هستند.

اسد درباره ترکیب تحصیلی داوطلبین افزود: ۱۲ نفر کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و یک نفر حوزوی ثبت‌نام داشته‌اند و از تعداد ۱۵ نفر داوطلب مجلس دهم در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدون‌کنار۱۴ نفر مرد و یک نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا فردا جمعه چهارم دی ادامه دارد.

نظر شما