شناسهٔ خبر: 10002722 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

84 مین روز انتفاضه؛ 134 شهید فلسطینی

شهادت 134 فلسطینی از جمله 26 کودک و 6 زن//زخمی شدن بیش از 15هزار فلسطینی//هلاکت 27 نظامی وشهرک نشین در انتفاضه قدس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) با احتساب شهادت سه جوان فلسطینی در عملیات شهادت طلبانه امروز (پنجشنبه) در شهرک صهیونیست نشین آریل، الخلیل و شرق قدس و شهادت دو جوان فلسطینی با نام های عنان أبو حبسه وعیسى عساف از منطقه قلندیا در عملیات شهادت طلبانه دیروز (چهارشنبه) در قدس اشغالی، از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 134 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که 26 کودک و 6 زن در بین شهدا هستند و بیش از 15 هزار فلسطینی نیز زخمی شده اند.

به گزارش قدسنا در عملیات های شهادت طلبانه امروز دو شهرک نشین به شدت زخمی شدند، همچنین در عملیات شهادت طلبانه دیروز (چهارشنبه) دو شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند و 3 تن دیگر زخمی شدند. با هلاکت این دو شهرک نشین تاکنون 27 نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های غیرتمندانه فلسطینیان به هلاکت رسیده اند.

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی نیز تاکید کردند اگر مرحله اول انتفاضه فلسطینیان با پرتاب سنگ شروع شد و مرحله دوم به سمت حمله با سلاح سرد و یا زیر گرفتن با خودرو کشیده شد، استفاده از سلاح گرم توسط فلسطینیان بیانگر آمادگی کامل آنان برای ورود به نبرد مسلحانه با رژیم صهیونیستی است و در نهایت شاهد عملیات های منظم و سازماندهی شده و حتی عملیات های شهادت طلبانه در وسایل نقلیه عمومی خواهیم بود.

 الخلیل و شرق قدس 

نظر شما