شناسهٔ خبر: 303867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار جاجرم: زلزله در این شهرستان خسارتی نداشت

بجنورد - ایرنا - فرماندار جاجرم اعلام کرد: زلزله پیش از ظهر امروز در این شهرستان خراسان شمالی خسارتی دربرنداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ساعت 10 و 8 دقیقه و 14 ثانیه روز چهارشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی ˈجاجرمˈ در استان خراسان شمالی را لرزانده بود.

ˈعلی اکبر محبیˈ در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این زمین لرزه شدت چندانی نداشت و بسیاری از مردم شهر حتی وقوع آنرا احساس نکردند.

شهرستان 37 هزار نفری جاجرم در فاصله 170 کیلومتری جنوب غربی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع است.

استان خراسان شمالی بر روی کمربند زلزله واقع است و مرکز آن، بجنورد، در سال 1375زلزله ویرانگری را تجربه کرده است. ک/3

2712/626