شناسهٔ خبر: 18369100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

با گل زودهنگام احمد امیر کامدار؛

ماشین‌سازی مقابل نفت آبادان برنده به رختکن رفت/ یک نیمه تا طلسم‌شکنی سبزقبایان

ماشین‌سازان در پایان نیمه نخست دیدار امروزش با صنعت نفت آبادان به لطف گل زودهنگام بازیکن بومی خود، یک بر صفر پیروز به رختکن رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در دیدار آغازین روز دوم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برابر هم به میدان رفته‌اند که این بازی در نیمه نخست با یک گل به سود تیم میزبان خاتمه پذیرفت.

یاران کاظمی در این نیمه به یک گل زودهنگام دست یافته و با بازی منطقی خود این نتیجه را تا پایان حفظ کردند تا به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شوند.

تنها گل سبزقبایان را احمد امیر کامدار بازیکن بومی این تیم در دقیقه 2 وارد دروازه طلایی‌پوشان آبادانی کرد.

ماشین‌سازان که تا پایان هفته بیست و سوم در حسرت پیروزی در دیدارهای خانگی به سر می‌برند، در صورت پیروزی در بازی امروز این طلسم را باطل خواهند کرد.

اشکان خورشیدی کار قضاوت این بازی را برعهده دارد؛ وی در نیمه نخست تنها یک بار دست به جیب شده و کاخبر کاکاشویلی از ماشین‌سازی را با کارت زرد خود جریمه کرد.

ماشین‌سازی تبریز: سید مهدى اسلامى، ادسون هنریکه، امین حاج محمدى، احمد امیر کامدار، کاخبر کاکاشویلى، امین قاسمى‌نژاد، حامد پاکدل، حمید رضا على عسگرى، محمد رحمتى، عزیز ابراهیم‌اف و سعید قائدى‌فر.
سرمربی: فرهاد کاظمی

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، حسین بغلانی، عزیر معبودی، محمد پورمحمد، کیم، محمد زبیر نیک نفس، حکیم نصاری، محمد شادکام و میلاد موسوی.
سرمربی: فیروز کریمی

 

نظر شما