شناسهٔ خبر: 15707461 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبکه افق از روزهای بی‌قراری شهید همدانی می‌گوید

مستند «بی قرار» در مورد شهید حسین همدانی و فعالیت های جهادی و انقلابی این سردار رشید اسلام، امروز از شبکه افق بازپخش می شود.

صاحب‌خبر -
شبکه افق از روزهای بی‌قراری شهید همدانی می‌گوید
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی   باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بود و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق حضور یافت. معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی و جانشینی نیروی مقاومت بسیج در دو دوره و فرماندهی لشکر 27 محمد رسول‌الله و به همراه آن، جانشینی قرارگاه ثارالله، معاون مرکز راهبردی سپاه و مشاور عالی فرمانده کل سپاه و جانشینی سازمان بسیج مستضعفان از جمله مسئولیت ها او به شمار می رفتند.
 
سردار همدانی همچنین مفتخر به دریافت دو نشان فتح از دست مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا بود که به خاطر هدایت و فرماندهی موفق لشکرهای تحت امر در دوران دفاع مقدس به وی اعطا شد.
 
سرانجام جمعه 17 مهرماه سال گذشته بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای خبر از شهادت این سردار رشید اسلام در سوریه داد.
 
مستند «بی قرار» درباره شهید همدانی و فعالیت های او طی سال ها وفاداری به اسلام و انقلاب است.
 
در این مستند تصاویری از این شهید گرانقدر حین فعالیت های جهادی و حضور در مناطق مختلف کشورمان را شاهد خواهیم بود. همچنین گفت وگوهایی که با او در طول سفرهایش انجام شده به نمایش در می آید.
 
این فیلم کاری است از علی جیحونیان به عنوان تهیه کننده که امروز جمعه ساعت 14 از شبکه افق پخش می شود.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما