شناسهٔ خبر: 9918445 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

در دومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس انجام شد

نام‌نویسی 5 نفر از حوزه انتخابیه بجنورد و اسفراین

همزمان با دومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی در مجموع پنج نفر از ساعت هشت صبح تا 16 با حضور در فرمانداری‌های بجنورد و اسفراین برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

سرپرست فرمانداری بجنورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از ثبت‌نام سه نفر در این حوزه انتخابیه طی دومین روز از ثبت‌نام خبر داد.

محمود رضا معموری بیان داشت: یکی از این افراد دارای سابقه مدیر کلی بوده که با ارائه مدارک برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

فرماندار اسفراین هم از ثبت‌نام دو نفر طی دومین روز از ثبت‌نام‌ها در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

مهدی عابدی تصریح کرد: روز گذشته هم دو نفر کاندیدا با ارائه مدارک ثبت‌نامی به منظور حضور در این انتخابات نام‌نویسی کرد.

عباسعلی صفایی فرماندار شیروان هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اعلام کرد: تاکنون طی دو روز گذشته هیچ نامزدی برای انتخابات این حوزه انتخابیه ثبت‌نام نکرده است.

از پنج نفر کاندیدای ثبت‌نام شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دومین روز از ثبت‌نام، چهار نفر مستقل و یک نفر گرایش سیاسی اصولگرا دارد.

گفتنی است، استان خراسان شمالی چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان فاروج در خراسان شمالی به عنوان حوزه فرعی با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکاً یک نماینده دارند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در نخستین روز از ثبت‌نام‌ها در حوزه‌های انتخابیه استان خراسان شمالی هم در مجموع هشت نفر ثبت‌نام کردند که دو نفر از آنان از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی بودند.

انتهای پیام/63002/ت40/ف4004

http://fna.ir/8ZG98E