شناسهٔ خبر: 9433036 - سرویس اجتماعی
منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس پلیس گذرنامه ناجا: ترافیک تردد زائران از مرز مهران روان است

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا گفت: با وجود تراکم جمعیت در مرز مهران، ترافیک روانی در گیت های خروجی (ایستگاه های کنترل گذرنامه) برقرار است و خروج زائران با سهولت انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، محمد بابایی در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: آمار تردد زائران نسبت به سال گذشته از وضعیت رو به رشدی برخوردار است.
وی با بیان اینکه لحظه به لحظه به حجم زائران اربعین در مرز بین المللی مهران افزوده می شود، افزود: با وجود تراکم جمعیت، ترافیک روانی بر تردد زائران در این مرز حاکم است.
بابایی استقبال زائران از پایانه مرزی مهران را بسیار زیاد توصیف کرد و گفت: از نظر آمار، تردد زائران اربعین از این مرز برابر با تردد در دو مرز شلمچه و چزابه استان خوزستان است.
رئیس پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا به فعال بودن 70 گیت ورود و خروج در پایانه مرزی مهران اشاه کرد و افزود: در صورت افزایش تعداد زائران، تعداد گیت ها تا 90 گیت قابل افزایش است.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران بدلیل کوتاهی مسافت و برخورداری از امنیت یکی از کانون های پر تردد ورود و خروج زوار عتبات عالیات بشمار می رود بطوریکه در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردند.
6032/9002