شناسهٔ خبر: 9345775 - سرویس اجتماعی
منبع: ایرنا | لینک خبر

امنیت ترافیکی مرزهای خوزستان و ایلام تامین شده است

اهواز- ایرنا- فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا روز یکشنبه گفت: در آستانه اربعین حسینی و رفت و آمد زائران کربلا امنیت ترافیکی مرزهای خوزستان و ایلام تامین شده است.

صاحب‌خبر -

تقی مهری عصر در سفر به شهرستان شوش در شمال استان خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا از راه اندازی قرارگاه اربعین حسینی در دو استان خوزستان و ایلام خبر داد و افزود: این قرارگاه در راستای تامین امنیت ترافیکی زائران کربلا راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بجز نیروهای مستقر در دو استان خوزستان و ایلام بیش از یک هزار نیروی پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی همراه با گروه های موتوری و خودرویی به این دو استان اعزام شده اند.
مهری هدف از سفر به مرزهای خوزستان و ایلام را بررسی رفت و آمد در جاده های منتهی به مرز شلمچه، چذابه و مهران و وجود پارکینگ مناسب عنوان کرد و گفت: جاده های رفت و برگشت در این سفر مورد بررسی قرار گرفته است و ضعف ها به سرعت برطرف می شود.
وی رهپیمایی زائران در اربعین حسینی را کنگره بزرگی برای ترویج فرهنگ عاشورا در جهان دانست و گفت: پلیس راهور نیز وارد عمل شده است تا زائران سفر ایمنی داشته باشند.
مهری اعلام کرد رزمایش ترافیک اربعین حسینی در استان خوزستان در چند روز آینده برگزار می شود.
فرمانده پلیس راهور از رانندگان خواست هنگام سفر به استان های خوزستان و ایلام مدارک لازم مانند گواهینامه، کارت خودرو، مجوز معاینه فنی و بیمه نامه خودرو را به همراه داشته باشند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت بیجا در جاده ها خودداری کنند.
7280/6068/1961