به گزارش حوزه
دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری روز یکشنبه در این مراسم با بیان اینکه این سامانه به منظور پاسخگویی دولت تدبیر و امید به درخواستهای مردمی راهاندازی شده است، گفت: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و سامد برقرار کننده این ارتباط است و دولت تمایل دارد تا این روش جایگزین نامه و دیگر روش های درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه ما از گذشته شاهد بودیم مردم درخواستهایی را در سفرهای مردمی به صورت نامه به رییس جمهور ارجاع میدادند که این امر مردم را به شدت دچار زحمت میکرد، افزود: بر این اساس این مرکز راهاندازی شد و این امکان را برای مردم فراهم میکند تا مردم نظرات، دیدگاهها و پیشنهادهای خود را به رییس جمهور از طریق شبکه پاسخگویی ارائه کنند.
معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه این اطمینان به مردم مازندران داده میشود که درخواستهای آنها پاسخ داده میشود، اظهار کرد: اپراتورها به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند و درخواستهای مردمی نیز در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار میگیرد.
همچنین استاندار مازندران نیزدر این مراسم گفت: با راه اندازی سامانه 111، مردم بدون زحمت و رایگان در هر موقعیتی می توانند درخواست های خود را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.
استاندار مازندران تصریح کرد: تمام نیازها و درخواست ها برای شتاب بخشی به توسعه استان در نشست های کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور یقین در سفر رییس جمهوری به مازندران شاهد اعلام خبرهای خوشی از ایشان در حوزه کشاورزی و گردشگری و راهسازی خواهیم بود.
گفتنی است در این سامانه 250 اپراتور نظرات، پیشنهادها و مطالبات مردم مازندران را تا 24 ساعت پس از سفر رییس جمهوری به صورت چهار شیفت و به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می کنند.
انتهای پیام/
وی با اشاره به اینکه ما از گذشته شاهد بودیم مردم درخواستهایی را در سفرهای مردمی به صورت نامه به رییس جمهور ارجاع میدادند که این امر مردم را به شدت دچار زحمت میکرد، افزود: بر این اساس این مرکز راهاندازی شد و این امکان را برای مردم فراهم میکند تا مردم نظرات، دیدگاهها و پیشنهادهای خود را به رییس جمهور از طریق شبکه پاسخگویی ارائه کنند.
معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه این اطمینان به مردم مازندران داده میشود که درخواستهای آنها پاسخ داده میشود، اظهار کرد: اپراتورها به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند و درخواستهای مردمی نیز در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار میگیرد.
همچنین استاندار مازندران نیزدر این مراسم گفت: با راه اندازی سامانه 111، مردم بدون زحمت و رایگان در هر موقعیتی می توانند درخواست های خود را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.
استاندار مازندران تصریح کرد: تمام نیازها و درخواست ها برای شتاب بخشی به توسعه استان در نشست های کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور یقین در سفر رییس جمهوری به مازندران شاهد اعلام خبرهای خوشی از ایشان در حوزه کشاورزی و گردشگری و راهسازی خواهیم بود.
گفتنی است در این سامانه 250 اپراتور نظرات، پیشنهادها و مطالبات مردم مازندران را تا 24 ساعت پس از سفر رییس جمهوری به صورت چهار شیفت و به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می کنند.
انتهای پیام/