شناسهٔ خبر: 7235737 - سرویس سیاسی
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس: آقای روحانی! بهانه به دشمن ندادن به نفع خودتان است

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران:  دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس خطاب به رییس جمهور گفت: جناب آقای روحانی! به نفع ملت و حتی سبد رای خودتان در انتخابات آتی است که با سخنان سنجیده‌تر بهانه‌ای دست دشمن ندهید.

علی سلطانی‌وش در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»،با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور گفت: همه ما می‌دانیم  روحانی فردی ولایتمدار و قانونمند است اما صحبت‌های اخیر وی باعث موجی در رسانه‌های دشمن شده  است.

وی تصریح کرد: هر چند ما یقین داریم چنین برداشتی کاملا غلط و یک سوءبرداشت می‌باشد، اما نباید رئیس جمهور حرفی بزند که از آن بوی تضاد و تقابل با مسئولان دیگر بیاید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی باید هوشیارباشیم،افزود: یکی از نکات مورد اشاره مقام معظم رهبری  در مسئله توافق هسته‌ای این بود که نباید این توافق باعث دودستگی بین مردم یا حتی مسئولان شود و همه باید حواسمان جمع باشد که در پازل دشمن بازی نکنیم و  و از سخنان نسنجیده بپرهیزیم چرا که این حرف‌ها آبیست که به  آسیاب دشمن ریختن محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر گاه اختلاف ،تضاد یا تقابلی بین مسئولان بخصوص در رده‌های بالا بوده  این منافع کل نظام بوده که با تهدید مواجه شده و باعث تحمیل خساراتی گردیده است.

سلطانی‌وش در پایان خطاب به رییس جمهور،خاطرنشان کرد: جناب آقای روحانی! به نفع ملت و حتی سبد رای خودتان در انتخابات آتی است که با سخنان  سنجیده‌تر  بهانه‌ای دست دشمن ندهید که چرا مردم آگاه و فهیم ایران همواره با کسانی بوده و هستند که در راستای منافع ملی کشور از جمله وفاق و همدلی و هم‌زبانی کوشیده‌اند.