جوان آنلاین: سید محمدرضا موسوی کیا در این باره گفت: مدیریت رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی علاوه بر فعالیت در حوزه برنامههای تلویزیونی و رادیویی، در حوزه تولیدات محتواهای چند رسانهای که در فضای مجازی استفاده میشوند فعالیت میکند.
وی افزود: با گسترش ابزارهای چند رسانهای و علاقه مخاطبان به چنین محتواها که بیشتر در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی مورد بازدید قرار میگیرند ما نیز تلاش کردهایم با استفاده از خادمان رسانهای علاقمند به این حوزه و خلاق، تولیدات متفاوتی را داشته باشیم.
مدیر رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به استفاده این محتواها در شبکههای اجتماعی مختلف اضافه کرد: ماه رمضان امسال تلاش کردهایم با گسترش قالبها و فرم تولیدات محتواهای چند رسانهای، تولیدات بیشتری را برای استفاده در صفحات مختلف فضای مجازی اعم از صفحات مرتبط با آستان قدس رضوی و صفحات مرتبط با حرم مطهر رضوی داشته باشیم. همچنین سعی کردهایم محتواهای تولید شده را علاوه بر استفاده در برنامههای تلویزیونی در اختیار رسانهها، میکرو رسانهها، انسان رسانهها و علاقمندان به چنین محتواهایی قرار دهیم.
موسوی کیا همچنین درباره حجم تولیدات چند رسانهای در ماه رمضان اظهار کرد: در مدت ۱۰ روز نخست ماه رمضان ۱۴۴۶ با فعالیت ۵۰ خادم رسانهای بیش از ۲۰۰ آیتم مختلف تولید شده است.