آیتیمن- به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۳، همزمان با فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، کارکنان ایرانسل در سراسر کشور، با کاشت یک گیاه زینتی در گلدانهای رومیزی و شعار «تو بهاری، آری! خویش را باور کن» به استقبال بهار رفتند.
همچنین در این روز، طبق یک سنت هر ساله در این شرکت، مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل، با کاشت نهال در محوطه ساختمان مرکزی ایرانسل، بر اهمیت حفظ محیطزیست و توسعه پایدار تأکید کرد. این اقدام نمادین، با همراهی جمعی از مدیران ایرانسل و به طور همزمان در ساختمانهای مختلف ایرانسل در سراسر کشور، در ادامه اقدامات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با رویکرد تعهد زیستمحیطی و پایبندی به توسعه پایدار، صورت گرفت.
حفاظت از محیطزیست، از اولویتهای ایرانسل در حوزه پایداری کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکتی است. این اپراتور دیجیتال، با اجرای برنامههای متعددی، تلاش دارد ضمن کاهش اثرات زیستمحیطی فعالیتهای خود، فرهنگ حفاظت و حراست از منابع طبیعی را نیز در جامعه ترویج دهد.
ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با باور به نقش حیاتی درختان در حفظ تعادل طبیعت، با اجرای برنامههای درختکاری و همکاری با نهادهای محیطزیستی، برای کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی کشور تلاش کرده است.
نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران، علاوهبر انجام اقدامات متعددی برای کاهش ردپای کربن ناشی از کسبوکار ایرانسل، پیش از این با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه ۱۳۹۶، پروژه مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز کرد و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در پارک جنگلی جاجرود را با همراهی مشترکان دائمی انصرافدهنده از دریافت قبض کاغذی، با موفقیت ۹۵ درصد به اتمام رساند و به سازمان منابع طبیعی تحویل داد.
در ماههای پایانی سال ۱۳۹۹ نیز ایرانسل با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداد تا علاوه بر نتایج مستمر توسعه پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد.
ایرانسل همچنین برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» را منتشر کرده است و این گزارش، امسال برای چهارمین سال متوالی منتشر شد. گزارش پایداری ایرانسل، متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران و مروری کوتاه بر تلاشها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت شاخصهای پایداری کسبوکار است و مبنایی برای مقایسه سالانه این شاخصها در موضوع «کسبوکار مسئولانه» به شمار میرود.
همچنین در این روز، طبق یک سنت هر ساله در این شرکت، مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل، با کاشت نهال در محوطه ساختمان مرکزی ایرانسل، بر اهمیت حفظ محیطزیست و توسعه پایدار تأکید کرد. این اقدام نمادین، با همراهی جمعی از مدیران ایرانسل و به طور همزمان در ساختمانهای مختلف ایرانسل در سراسر کشور، در ادامه اقدامات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با رویکرد تعهد زیستمحیطی و پایبندی به توسعه پایدار، صورت گرفت.
حفاظت از محیطزیست، از اولویتهای ایرانسل در حوزه پایداری کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکتی است. این اپراتور دیجیتال، با اجرای برنامههای متعددی، تلاش دارد ضمن کاهش اثرات زیستمحیطی فعالیتهای خود، فرهنگ حفاظت و حراست از منابع طبیعی را نیز در جامعه ترویج دهد.
ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با باور به نقش حیاتی درختان در حفظ تعادل طبیعت، با اجرای برنامههای درختکاری و همکاری با نهادهای محیطزیستی، برای کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی کشور تلاش کرده است.
نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران، علاوهبر انجام اقدامات متعددی برای کاهش ردپای کربن ناشی از کسبوکار ایرانسل، پیش از این با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه ۱۳۹۶، پروژه مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز کرد و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در پارک جنگلی جاجرود را با همراهی مشترکان دائمی انصرافدهنده از دریافت قبض کاغذی، با موفقیت ۹۵ درصد به اتمام رساند و به سازمان منابع طبیعی تحویل داد.
در ماههای پایانی سال ۱۳۹۹ نیز ایرانسل با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداد تا علاوه بر نتایج مستمر توسعه پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد.
ایرانسل همچنین برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» را منتشر کرده است و این گزارش، امسال برای چهارمین سال متوالی منتشر شد. گزارش پایداری ایرانسل، متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران و مروری کوتاه بر تلاشها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت شاخصهای پایداری کسبوکار است و مبنایی برای مقایسه سالانه این شاخصها در موضوع «کسبوکار مسئولانه» به شمار میرود.
مرجع : ایرانسل