شناسهٔ خبر: 70220042 - سرویس استانی
منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) گیلان؛

مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از مددجویان و شهروندان شد.

صاحب‌خبر -

صبح روز بیست و یکم آذر ماه؛ « آریا طوفانی» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان، به صورت برخط پاسخگوی تماس های مردمی شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در جریان برقراری این ارتباط تلفنی، مشکلات مددجویان و شهروندان را مورد پیگیری قرار داد.

لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد مدیرکل بهزیستی استان گیلان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد