به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، این رویداد از شناختهشده ترین سمینارهای کشور میباشد که توسط بخش خصوصی اجرا و برگزار میگردد.
سمینار مدیران الماسی تاکنون سابقه بیش از 7 سال برگزاری در قالب 13 سمینار با موضوعات مختلف در تهران، اصفهان و جزیره کیش را در کارنامه خود ثبت کرده است.
هدف از برگزاری سمینار مدیران الماسی آموزش کاربردی و ارتقای سطح دانش مدیریتی افراد و تصمیمگیرندگان سازمانی، یادگیری جمعی و فراهم کردن فرصت حضور مدیران عامل، صاحبان مشاغل و کارآفرینان، تبادل تجربیات و ایجاد ارتباطات موثر میباشد.
با توجه به اهمیت آموزش و آشنایی مدیران و کسب و کارها با مباحث به روز و کاربردی، سمینار مدیران الماسی با دعوت از اساتید مجرب و سخنرانان توانمند و نیز فراهم کردن شرایط حضور کارآفرینان موفق کشوری شرایطی را فراهم کرده است که به روزترین مباحث و موضوعات از جمله رهبری، مدیریت منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و برندینگ، هوش مصنوعی و ... در این رویداد مطرح و مورد بررسی قرار میگیرد.
سمینار مدیران الماسی توسط سید سپهر موسویزاده از چهرههای شناخته شده صنعت آموزش خلق شد و با طی مسیری پر فراز و فرود و با بهرهگیری از تیم متخصص و پر تلاش توانسته است خیل عظیمی از مدیران موفق، برندهای معتبر و کارآفرینان برتر را با خود همراه سازد، به گونهای که این رویداد را تبدیل به میعادگاه و اجتماعی پویا به منظور آموزش و ارتباطات کرده است.
به نظر میرسد ماندگاری و استقبال باشکوه مدیران و کسب و کارها از این رویداد گواهی است بر رویش مسیری نو در حوزه آموزش های مرتبط با کسب و کار و این رویداد در خلق و گسترش رویکردی نوین در این زمینه عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، امسال نیز چهاردهمین سمینار مدیران الماسی با عنوان « بُرد با بِرَند » در تاریخ 12 و 13 دی ماه 1403 در قالب بوت کمپ آموزشی و تفریحی در مرکز همایشهای بین المللی جزیره کیش برنامه ریزی و برگزار میگردد.
در این دوره از رویداد موضوع برندسازی به عنوان حوزه اصلی مورد بحث انتخاب شده است و اساتید از زوایای مختلف از جمله برند کارفرمایی، مدیریت و ساخت برند، دیجیتال برندینگ و ریبرندینگ به ارائه مطالب آموزشی میپردازند.