شناسهٔ خبر: 69270090 - سرویس فرهنگی
منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت فرهنگسرای عطار انجام خواهد شد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب و نگار گذر «جبهه مقاومت» در هفت کتابخانه

معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه دوازده از برپایی نمایشگاه کتاب و نگارگذر جبهه مقاومت همزمان با شهادت رهبران جبهه مقاومت در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه قلب پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امید قدمیاری، معاون آفرینش و اجرایی فرهنگسرای عترت گفت: در هفته جاری نمایشگاه کتاب و نگار گذر جبهه مقاومت در خانه موزه شهید چمران و هفت کتابخانه قلب پایتخت از یکم آبان تا دهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه علاقمندان می‌توانند در مدت زمان برگزاری از نگارگذرشامل ۲۵ تصویر رهبران جبهه مقاومت ونمایشگاه کتاب این جبهه همزمان با ایام شهادت رهبران این جبهه دیدن کرده و بر تاریخ دفاع جبهه مقاومت مروری داشته باشند.

قدمیاری با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی، رمان و مستندنگاری جبهه مقاومت ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تخفیف ویژه‌ای برای بهره‌مندی علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود یادآور شد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.در این نمایشگاه کتاب‌های نویسندگان و ناشران متنوعی نیز حضور خواهد داشت و در حاشیه برگزاری این رویداد نشست‌های تخصصی ازجمله پاتوق شهدا نیز برپاست علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی زیرخانه موزه شهید چمران مراجعه کنند: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، محله سرپولک، کوچه کمال بشیری.