شناسهٔ خبر: 68994216 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون برخورد می‌کند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون برخورد می‌کند و به هیچ عنوان مغلوب جوسازی دشمنان نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،سردار محمد طراقیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تبریک اقدام غرورآفرین سپاه در وعده صادق ۲ با بیان اینکه امروز وظیفه فراجا حفظ آرامش و امنیت است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب فراجا از ستون‌های اصلی امنیت است.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و بسیجیان مخلص برای حفظ امنیت با تمام وجود ایستاده‌ایم، هرچند دشمن به دنبال آن است که این آرامش را خدشه‌دار کند ولی موفق نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بدون حضور مردم و دعای خیر آنان نمی توان کارها را پیش برد، گفت: مردم با هوشیاری و بصریت مسیر خود را به خوبی انتخاب کرده و در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار نیروی انتظامی هستند که موجب نتیجه‌گیری بهتر در انجام مأموریت‌ها می شود.

وی اظهار داشت: مردم در صحنه‌های مختلف یار و یاور پلیس بوده‌اند و به همین دلیل شعار هفته فراجا پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار انتخاب شده است.

طراقیه با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون پلیس استان اقدامات مهمی را انجام داده است، افزود: مشارکت فعالانه در دو دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مأموریت سفرهای نوروزی و گرامیداشت شهدای خدمت از جمله این فعالیت ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ در راستای شکایات و درخواست مردمی است، گفت: طی سال جاری ۱۶ درصد افزایش تماس در این سامانه ثبت شده که نشانه اعتماد مردم است.

سردار طراقیه با بیان اینکه اقدامات شبانه‌روزی مبارزه با سارقان و استفاده از روش های جدید در این زمینه اتفاق افتاده است، گفت: اقدامات خوب و مطلوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم که جای قدردانی دارد.