شناسهٔ خبر: 68679744 - سرویس سیاسی
منبع: جوان | لینک خبر

بدون دسته‌چک به «امور اطلاع‌رسانی دولت» نزدیک نشوید!

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: علی احمدنیا که با حکم الیاس حضرتی سرپرست امور اطلاع‌رسانی دولت شده است، در ویدئویی که این روز‌ها زیاد دیده شده، می‌گوید «من در انتخابات از نظر مالی اشباع شدم و از فهرست سی‌نفره نمایندگان با ۱۶ نفر آنان بستم تا مجازی‌شون دست ما باشه. چون بچه‌ها خرج دارند».
او که سابقه پنج سال محکومیت زندان هم دارد، احتمالاً برای کمک به وفاق و دوستی و عشق و صفا به دولت نرفته و یحتمل همچنان در پی اشباع‌شدن است. پس باید هر کس که از این پس می‌خواهد به امور اطلاع‌رسانی دولت نزدیک شود با جیب پر از پول نزدیک شود!
عجیب از الیاس حضرتی است که خودش در اعتماد آنچنان کار می‌کند که عباس عبدی یادداشت‌نویس این روزنامه بگوید اگر بدانید برای این یادداشت‌ها چقدر دستمزد می‌گیرم به حال من گریه می‌کنید. اما در دولت با آدم‌هایی کار می‌کند که روحیه برعکس او و عبدی دارند. بهتر نیست دست‌کم برای امور اطلاع‌رسانی دولت از آدم‌هایی که رسانه را ابزار درآمد و اشباع‌سازی جیب خود می‌کنند استفاده نکنید. حالا اگر کسی بخواهد با امور اطلاع‌رسانی دولت کار کند و اظهارات اشباعی مشارالیه را هم شنیده باشد معلوم است که دست در جیب می‌کند و این آدم‌ها زود یکدیگر را پیدا می‌کنند!