شناسهٔ خبر: 68667824 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار کارگر خبر داد؛

پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ رونمایی از تجهیزات جدید دفاعی

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رونمایی تجهیزات جدید دفاعی توسط وزارت دفاع در هفته دفاع مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: ۱۲۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با شعار «در راه فتح قله» هستیم برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و تجلیل از آنها را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و بازدید از باغ موزه‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون بانوی ایثارگر در محضر رهبر معظم انقلاب در روز چهارم مهر در حسینیه امام خمینی(ره) خبر داد و بیان کرد: رژه نیروهای مسلح در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و رژه دریایی در بندر عباس برگزار می شود.

سردار کارگر افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهور ۲۰۰ عنوان کتاب رونمایی می شود.

وی پخش مستند و برگزاری کنگره سنگرسازان بی‌سنگر را از جمله برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: غبار گلزار شهدا و سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه نماز جمعه در سراسر کشور نیز برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این هفته رونمایی از تجهیزات جدید دفاعی توسط وزارت دفاع را خواهیم داشت و نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نیز توسط سپاه برگزار می شود.