شناسهٔ خبر: 68584566 - سرویس بین‌الملل
منبع: مشرق | لینک خبر

حملات موشکی،پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیستی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر روز دوشنبه نهم سپتامبر ۲۰۲۴ نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع المطله با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ بعد از ظهر روز دوشنبه نهم سپتامبر ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این بر اساس بیانیه‌های حزب‌الله لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۵:۳۵ بعد از ظهر امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «حبوشیت» را با تسلیحات موشکی و در ساعت ۱۵:۴۵ بعد از ظهر امروز به وقت محلی موضع «جل العلام» را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده‌اند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «جل العلام» را با پهپادهای انتحاری نیز هدف قرار داده است.

بنابراین شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.