شناسهٔ خبر: 68571433 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم مهدیشهر از مرکز شهر خارج می‌شود

سمنان - ایرنا - فرماندار مهدیشهر گفت: انتقال ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم این شهرستان در رسته‌های مختلف صنفی به مکانی جدید در قالب طرح خلیج فارس تا پایان سال ۱۴۰۳ هدفگذاری شد.

صاحب‌خبر -

مجتبی اقوامی‌پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح مرحله نخست اجرای طرح خلیج فارس برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم مهدیشهر در محل مورد نظر برای دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم ساخت واحدهای تجاری برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم مهدیشهر در رسته‌های مختلف در قالب طرح خلیج فارس در دست انجام است.

فرماندار: ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم مهدیشهر از مرکز شهر خارج می‌شود

وی اضافه کرد: صنف‌های پر سر و صدا، مکانیکی و تعمیرات خودرو، کابینت‌سازی، واحدهای کارگاهی و سنگ‌فروشی از جمله واحدهایی هستند که به محل جدید در قالب طرح خلیج فارس منتقل می‌شوند.

فرماندار مهدیشهر گفت: برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم زمین به متقاضیان واگذار و با پرداخت وام به برخی مشاغل برای ساخت محل کسب کمک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح خلیج فارس روایت طرحی ۱۵ ساله و بر زمین مانده است که با تصمیمی جهادی و حمایتی موثر جان گرفت و پویا شد.

فعالیت ۴۰۰ واحد صنفی مهدیشهر در مجموعه خلیج فارس برنامه‌ریزی شده است که در مرحله نخست، ۱۵۰ واحد ۶۰ تا ۲ هزار مترمربعی افتتاح می‌شود.

شهرستان مهدیشهر در ۱۵ کیلومتری مرکز استان سمنان و ۲۳۰ کیلومتری تهران واقع است.