شناسهٔ خبر: 68552884 - سرویس استانی
منبع: تین نیوز | لینک خبر

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی برتر شد

صاحب‌خبر -

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی برتر شد
تین نیوز |

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر در محور اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس جشنواره به عبدالکریم اخترشناس مدیرکل این اداره اهدا شد.

اخترشناس با اشاره به اینکه موفقیت به دست آمده مدیون تلاش معاونان، رؤسای ستادی، شهرستانی و همه کارکنان این اداره کل است، یادآور شد: در جریان دو سفر استانی هیأت دولت قبل به استان، ۱۲ طرح با اعتبار قریب هزار میلیارد تومان مصوب شد که متوسط پیشرفت پروژه های باقی مانده ۸۵ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، شاهد جهش قابل توجهی در شاخص های راه روستایی، بهسازی و تعریض جاده ای و ایمنی معابر خواهیم بود.

شایان ذکر است در بخشی از متن لوح جشنواره شهید رجایی آمده: «ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی، با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، ستاد بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر آن اداره کل در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه اجرایی برتر در محور اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد معرفی می نماید. با تبریک این موفقیت به جنابعالی و کلیه همکاران محترم آن دستگاه از خداوند متعال توفیق بیشتر شما را در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم مسئلت می نماید.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید