شناسهٔ خبر: 68541279 - سرویس علمی-فناوری
منبع: مفدا | لینک خبر

سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت؛

گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها به پیشرفت‌های علمی منجر می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها به پیشرفت‌های علمی منجر می‌شود. دکتر بهمن نقی‌پور در حاشیه بازدید از روند برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در تبریز افزود: این جشنواره چندین سال است که توسط دانشگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها برگزار می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نمایندگی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتخار پیدا کرده تا برای اولین بار میزبان جشنواره حاملان و عاملان قرآن در این شهر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها به پیشرفت‌های علمی منجر می‌شود. دکتر بهمن نقی‌پور در حاشیه بازدید از روند برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در تبریز افزود: این جشنواره چندین سال است که توسط دانشگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها برگزار می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نمایندگی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتخار پیدا کرده تا برای اولین بار میزبان جشنواره حاملان و عاملان قرآن در این شهر باشد.

گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها به پیشرفت‌های علمی منجر می‌شود

وی ادامه داد: مباحث قرآنی در داخل دانشگاه بسیار مهم است و حضور افراد قرآنی به عنوان استاد و دانشجو در دانشگاه نقش بسیار موثر و تاثیر گذاری ایفا می‌کند. وی با بیان اینکه افرادی که علمی و قرآنی هستند دو بال پرواز به سمت موفقیت را دارند، گفت: کسانی که با قرآن مأنوس هستند در همه‌ی مراحل زندگی خود موفق خواهند بود. دکتر نقی پور ادامه داد: امیدوارم برگزاری این جشنواره در تبریز زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قرآنی در سال‌های آینده بین دانشجویان، اساتید و کارکنان باشد.

گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها به پیشرفت‌های علمی منجر می‌شود