شناسهٔ خبر: 68449285 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۷۰ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از پرداخت ۲ هزار و ۴۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۴۷۰ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مجید الهی راد روز شنبه اظهار کرد: این میزان تسهیلات شامل۱۳۶ فقره تسهیلات خودکفایی به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۰۷ فقره تسهیلات فرهنگی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و ۴۱۹ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۱۵۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است.

وی افزود: همچنین صندوق امداد ولایت استان در این مدت ۵۹ فقره وجوه هم افزایی به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و ۴۷ فقره تسهیلات کمک به اعزام مددجویان به سفر اربعین به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری، بیش از ۵۳ هزار خانوار و بیش از شامل ۱۰۶ هزار مددجو زیر پوشش خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.